Update 02-04-24

update 15-04-24

WEEK 15 opnieuw GOED

De voorbijë week speelden 12 teams competitie. 6 teams wonnen hun wedstrijd. KAPU team 2 kon, ondanks licht verlies, de 2é plaats in het klassement handhaven. Proficiat allen!!!

BBWH Team 3 wint

Team 3 pakte 26 punten bij Steffies 1 dat 24 punten behaalde. Gilbert speelde een sterke partij en maakte zijn 22 TSP uit in 38 beurten. KNAP!!! Gastspeler Carlo maakte zijn 15 TSP zelfs uit in 37 beurten. MOOI!!! Gilbert maakte de hoogste serie van 5 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

BBWH Team 6 wint nipt

Team 6 pakte 27,2 punten bij De Kroon 1 dat 26,5 punten nam. Ruud speelde sterk en maakte zijn 15 TSP uit in 45 beurten. Proficiat aan het ganse team!!!

KAPU Team 1 wint vlotjes

Team 1 pakte 44 punten bij de Verli die 36 punten behaalden. Patrick maakte zijn 21 TSP uit in 24 beurten. MOOI!!!Dirk maakte zijn 26 TSP uit in 23 beurten. GOED!!! Tony speelde erg sterk en maakte haar 20 TSP uit in 14 beurten. KNAP!!! Arie had een mindere dag maar maakte toch de hoogste serie van 13 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 1 wint nipt

Team 1 pakte 27,6 punten bij titelkandidaat de Ram 1 dat 26,6 punten behaalde. Peter speelde een goede partij maar had 1 carambole tekort, maar kreeg ook maar 45 beurten. Jef maakte zijn 31 TSP uit in 51 beurten. MOOI!!! Dikke proficiat aan het ganse team.