Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 16 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 3 verschillende verbonden en worden gecoacht door 10 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Update 02-04-24

update 15-04-24

Blog van de Club

KNBB Team 2 wint nipt

Team 2 ging 25,5 punten halen bij Barracuda 2 dat 25 punten behaalde. Kris maakte zijn 23 TSP uit in 55 beurten. Sam speelde een zéér sterke partij en maakte zijn 37 TSP uit in 42 beurten. KNAP!!! Sam maakte mede de hoogste serie van 4 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 1 pakt volle pot van 30 punten

Team 1 wint vlot tegen De Ram 2 dat 24 punten behaalde. Jan speelde goed en maakte zijn 29 TSP uit in 48 beurten. Jef speelde eveneens sterk en maakte zijn 31 TSP uit in 48 beurten. Gastspeler LouisvT speelde zeer sterk en maakte zijn 27 TSP uit in 43 beurten. KNAP!!! Louis maakte ook nog de hoogste serie van 5 caramboles. Dikke, dikke proficiat aan het ganse team!!!

BBWH Team 5 deelt mokerslag uit

Team 5 pakt de volle pot van 36 punten tegen Boulevard 3 die 18 puntjes behaalden. George maakte zijn 17 TSP uit in 55 beurten. Patrick speelde sterk en maakte zijn 20 TSP uit in 41 beurten. Carlo speelde geweldig en maakte zijn 15 TSP uit in 30 beurten. KNAP!!! Patrick maakte de hoogste serie van 4 caramboles. Dikke, dikke proficiat aan het ganse team!!!

WEEK 15 opnieuw GOED

De voorbijë week speelden 12 teams competitie. 6 teams wonnen hun wedstrijd. KAPU team 2 kon, ondanks licht verlies, de 2é plaats in het klassement handhaven. Proficiat allen!!!

BBWH Team 3 wint

Team 3 pakte 26 punten bij Steffies 1 dat 24 punten behaalde. Gilbert speelde een sterke partij en maakte zijn 22 TSP uit in 38 beurten. KNAP!!! Gastspeler Carlo maakte zijn 15 TSP zelfs uit in 37 beurten. MOOI!!! Gilbert maakte de hoogste serie van 5 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

BBWH Team 6 wint nipt

Team 6 pakte 27,2 punten bij De Kroon 1 dat 26,5 punten nam. Ruud speelde sterk en maakte zijn 15 TSP uit in 45 beurten. Proficiat aan het ganse team!!!