Nieuws van toernooileider

Gepubliceerd op 9 maart 2022 om 16:11

Beste Toernooi deelnemers,

Bijna is het dan zover, ons eerste Stany Imbert Driebanden Toernooi 2022. Het is voor onze organisatie een eer om voor Stany een Toernooi te mogen organiseren, we zullen Stany Nooit vergeten.

op vrijdag avond 25 maart gaan we alvast met poule 1 van start, en op zaterdag 26 maart spelen we de overige 15 Poules, de nummers 1 en 2 gaan door naar zondag, wij proberen altijd poules te maken die een beetje aan elkaar gewaagd zijn helaas is dat dit jaar niet helemaal gelukt wegens bepaalde wensen van diverse spelers maar dat neemt niet weg dat dit toernooi een geweldig succes wordt, al heel snel zaten we al aan ons maximum aantal deelnemers, helaas hebben we ook 4 spelers moeten teleurstellen, deze spelers staan op de reserve lijst. hieronder staan een paar linken, hou dit regelmatig in de gaten er zouden nog wijzigingen kunnen plaatsvinden,

iedereen speelt minimaal 2 wedstrijden, deze wedstrijden komen in BiljartPoint te staan samen met de poule indeling,(onderste link). Hier wordt nog aan gewerkt.

ongetwijfeld zal ik wel iets vergeten zijn om te melden houd daarom regelmatig onze toernooipagina in de gaten.

Dan rest mij alleen nog om iedereen veel succes en een sportief toernooi toe te wensen.

Met vriendelijke groet,

Eugene Luijpen

Toernooi pagina

Spelerslijst

Poule indeling

BiljartPoint Stany Imbert Toernooi

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.