Home » Competitie 21/22 » Libre Toernooi 2021 » Nieuws van wedstrijdleider

Nieuws van wedstrijdleider

Gepubliceerd op 16 oktober 2021 om 23:03

Goede avond Iedereen, Volgende week is het eindelijk zover, Noodgedwongen moeten we met 1 poule op vrijdagavond starten, deze begint om 19.00u tot ongeveer 22.00u.

In de bijlage staan alle namen tijdstip en de poule indeling.

Iedereen speelt 2 wedstrijden en de beste 2 gaan door naar de volgende ronde, dat zijn 26 winnaars plus gaan er nog 6 beste verliezers door zodat we zondag met 32 spelers van start gaan.

Sommige spelers spelen in meer competities, spelers die in Nederland in de BBWH spelen houden we dat gemiddelde aan dus het kan best zijn dat iemand een ander moyenne speelt dan in een andere bond, dan heeft hij geluk of pech. Wij hebben geprobeerd om alle gemiddeldes te controleren en hopen dit op een zo eerlijke manier te hebben gedaan. We hebben met zoveel mogelijk wensen rekening gehouden, mochten er nog mensen afbellen dan kan het zijn dat die poule met 3 man verder gaat of iemand van onze organisatie valt in.

Iedereen is uitgerekend naar 20 beurten en het maximum aantal beurten is 25, er wordt naar de band getrokken om te bepalen wie er op gaat. Wij als bestuur loten wie tegen wie speelt.

De uitslagen houden we bij in BiljartPoint, zie onderstaande Link.

BiljartPoint - automatisering voor de biljartsport

Verder wens ik iedereen een sportief Libre toernooi toe

Wedstrijdblokken Libre Toernooi MFC De Biezen 2021
PDF – 60,4 KB 12 downloads

«   »

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.