Inschrijvingen voor de competities 24-25 zijn open.

Gelieve in te schrijven voor 5 mei 2024

Update 02-04-24

update 22-04-24

KNBB-competitie ten einde

Bij het driebanden eindigde Team 1 op een knappe 5é plaats in B1 Poule 1. In Poule 2 werd ons 2é Team 9é en ons 3é Team 11é. Bij het Libre eindigde Team 4 op een mooie 5é plaats in C2 Poule 2. Een knap resultaat, omdat het een eerste deelname was. Dikke proficiat aan alle KNBB-spelers.

Week 17 opnieuw goed

De voorbijë week waren er 7 competitiewedstrijden. 4 van onze teams namen het in de BBWH tegen elkaar op. Het 2é won van het 1é en het 3é won van het 4é. In totaal wonnen 4 teams hun wedstrijd. Proficiat allen!!!

BBWH Team 3 wint overtuigend tegen Team 4

Team 3 pakt 36 punten bij team 4 dat 19,5 punten behaalde. Ronny maakte zijn 17 TSP uit in 65 beurten. Jan speelde sterk en maakte zijn 17 TSP uit in 41 beurten. KNAP!!! Gilbert speelde erg sterk en maakte zijn 22 TSP uit in 37 beurten. PRACHTIG!!! Gilbert maakte tevens de hoogste serie van 4 caramboles. Dikke proficiat allen!!!

KNBB Team 1 speelt sterk

Team 1 pakte 28 punten bij Brugmans Biljarts 1 dat 25 punten behaalde. Jef speelde erg sterk en maakte zijn 31 TSP uit in 41 beurten. KNAP!!!Johan speelde eveneens een toppartij en maakte zijn 29 TSP uit in 35 beurten. Johan maakte een mooie serie van 6 caramboles maar Jef deed nog beter met een serie van 7 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

BBWH Team 6 wint

Onze vrouwen pakten 28 punten tegen Steffies 2 die 25 punten behaalden. Edwina & Rita haalden hun TSP niet in 65 beurten. Myrjam maakte haar 9 TSP uit in 53 beurten. Edwina maakte een mooie serie van 3 caramboles. Proficiat aan het ganse team!!!