Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 16 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 3 verschillende verbonden en worden gecoacht door 10 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Update 02-04-24

update 15-04-24

Blog van de Club

Week 14 opnieuw minder

De voorbijë week speelden we met 10 teams competitie. Slechts 4 teams wonnen hun wedstrijd. Geen enkel team haalde het maximum van de punten. KAPU team 2 verloor zelfs hun 1é plaats in de rangschikking. Kop op en volgende week beter!!!!

BBWH Team 1 deelt uppercut uit

Team 1 pakte 33,5 punten bij Trapke Op 1 dat 20 punten behaalde. Dré kwam opnieuw 1 punt tekort. Invaller Jan speelde goed en maakte zijn 30 TSP uit in 50 beurten. Jef speelde een uitzonderlijke wedstrijd en maakte zijn 37 TSP uit in 29 beurten. 1,275 moyenne aub, ERG KNAP!!!! Jef maakte ook nog de hoogste serie van 6 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KAPU Team 1 wint overtuigend

Team 2 speelde erg sterk en pakte 42 punten bij Huis Ten Halve 2 dat 38 punten behaalde. Dirk maakte zijn 26 TSP uit in 19 beurten. JeanP deed hetzelfde maar moest wel 44 punten maken. Eugene speelde erg sterk en maakte zijn 72 TSP uit in 17 beurten. KNAP!!! Boet speelde geweldig en maakte zijn 51 TSP uit in 15 beurten. PRACHTIG!!! Eugene maakte ook nog een mooie serie van 21 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 3 wint vlotjes

Team 3 pakte 27 punten tegen 't Pleintje 4 dat 23 punten behaalde. Luc speelde een goede partij en maakte zijn 29 TSP uit in 50 beurten. Gilbert speelde een toppartij en maakte zijn 27 TSP uit in 35 beurten. KNAP!!! Gilbert maakte ook nog de hoogste serie van de avond nl. 5 caramboles. Dikke proficiat voor het ganse team!!!

BBWH Team 6 wint vlotjes

Team 6 pakt 28 punten tegen Calven 2 dat 24 punten behaalde. Danny maakte zijn 10 TSP uit in 48 beurten. Rita speelde sterk en maakte haar 13 TSP uit in 41 beurten. KNAP!!! Zowel Danny als Rita maakten een mooie serie van 3 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team.

Week 13 UITMUNTEND

De voorbijë week werden er prachtige resultaten bij elkaar gespeeld. We kwamen met 10 teams in competitie, 7 teams wonnen hun wedstrijd. Zelfs 3 teams behaalden het maximum van de punten!!! Geweldig resultaat en dikke proficiat aan alle teams!!!