Update 26-02-24

update 25-03-24

BBWH Team 3 wint overtuigend

Team 3 pakte 44 punten bij Kloosterhof 1 dat 34 punten behaalde. Rene maakte zijn 53 TSP uit in 38 beurten. Cor speelde sterk en maakte zijn 59 TSP uit in 29 beurten. MOOI!!! Louis speelde eveneens sterk en maakte zijn 44 TSP uit in 28 beurten. KNAP!!! Cor maakte de hoogste serie van de avond nl. 11 caramboles. Dikke proficiat voor het ganse team.

KAPU Team 1 wint overtuigend

Team 1 pakte 48 punten tegen de Stoempers die 42 punten behaalden. Invaller Marcel maakte zijn 63 TSP uit in 24 beurten. Jeam maakte zijn 44 TSP uit in 23 beurten. Eugene speelde sterk en maakte zijn 72 TSP uit in 16 beurten. KNAP!!! Tonny speelde eveneens een sterke partij en maakte haar 20 TSP uit in 15 beurten. MOOI!!! Eugene maakte de hoogste serie van de avond nl. 12 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KAPU Team 2 wint vlot

Team 2 behaalde 43 punten tegen Willy's Place 2 dat 37 punten pakte. Luc won zijn wedstrijd maar kwam 1 carambole tekort. Myrjam maakte haar 20 TSP uit in 25 beurten. Walter speelde zéér sterk en maakte zijn 30 TSP uit in 13 beurten. KNAP!!! Jean maakte een mooie serie van 10 caramboles. Proficiat aan het ganse team!!!

BBWH Team 1 wint nipt

Team 1 pakte 40 punten tegen 39 voor Trapke Op 1. Jean won zijn wedstrijd en maakte zijn 59 TSP uit in 39 beurten. René speelde sterk maar kreeg maar 25 beurten en kwam 2 caramboles tekort. Ludo speelde een zéér sterke partij en maakte zijn 100 TSP uit in 21 beurten. KNAP!!! Ludo maakte ook nog een knappe serie van 32 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!