Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 16 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 3 verschillende verbonden en worden gecoacht door 10 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Update 02-04-24

update 15-04-24

Blog van de Club

Mini toernooi De Biezen - Witte Paard