Melding van Eddy ivm start competitie

Gepubliceerd op 17 september 2021 om 17:35

Eindelijk kunnen we morgen de competitie terug opstarten, na al de kommer en kwel van het voorbije 1 ½ jaar.  Denk eraan dat ons rapporteringssysteem vanaf nu gebeurt via https://biljartpoint.nl.  De thuisploegen zorgen ervoor dat de wedstrijdresultaten zo vlug mogelijk rechtstreeks in het Biljart Point systeem worden in gegeven en dat een kopie ervan aan mij wordt doorgestuurd.

Moest er onverwacht toch iets niet werken of fout lopen, vinden jullie in bijlage als back-up nog de spelerslijst en het wedstrijdblad zoals vroeger in gebruiken en kan je een kopie van het wedstrijdresultaat aan mij doorsturen.

PS: er zal morgen in extremis nog een nieuwe speler bij Willy’s Place toegevoegd worden, maar die gegevens krijg ik vanavond pas door en worden dan in het systeem ingevoerd voor de competitie ’s avonds begint.

Aan iedereen veel speelgenot en een sportief verloop van de competitie gewenst.

Vriendelijke groeten.

Eddy

GSM:     + 32 475 305160

E-mail:  Eddy.Dominicus@telenet.be

Er zijn geen reacties geplaatst.