Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 17 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 4 verschillende verbonden en worden gecoacht door 11 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Nieuwe kalender OK voor KNBB, BBWH,KAPU en PDF

Blog van de Club

KNBB team 3 wint vlot

Ons team behaalde 29 punten tegen 25 voor De Kannebuis 1. Philippe speelde een zéér sterke partij in 39 beurten uit. Gilbert en Luc maakten de hoogste serie van 4 caramboles. Proficiat aan het gans team!!!

BBWH team 2 wint opnieuw

We haalden 36 punten tegen 31 voor TOR 1. Rene speelde een sterke wedstrijd in 27 beurten uit. Cor zit in grote form en speelde zelfs in 20 beurten uit. Cor maakte ook de hoogste serie van 9 caramboles. Proficiat aan het ganse team!!!

KNBB team 1 speelt sterk

Ons team behaalde 29 punten tegen 26 voor DZD 1. Jef, net terug van Oostenrijk, speelde zonder training een goede match. Jan had aan 47 beurten voldoende om de 10 punten te pakken. Peter speelde een zéér sterke wedstrijd. 37 caramboles in 36 beurten!!! Meer dan 1 moyenne dus.-!!! KNAP.  Peter maakte tevens de hoogste serie van 6 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

Week 37 iets beter

We speelden deze week met 10 teams competitie. 4 teams wonnen hun wedstrijd. Net gebuisd dus. Volgende week spelen we opnieuw met 10 teams, we proberen een 5 op 10. Proficiat voor allen.

KNBB team 2 pakt meteen de 30 punten

Ons team pakte de max. van 30 punten tegen 26 voor 't Pleintje 5. Johan speelde een zeer sterke partij uit in 32 beurten. Kris maakte zijn debuut in onze vereniging en speelde een goede partij. Tom maakte de hoogste serie van 6 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!!

BBWH team 2 speelde zeer sterk

Ons team haalde 44 punten tegen 33 voor Boulevard 3. Cor speelde een zéér sterke wedstrijd in 19 beurten uit. Wout en Frans behaalden eveneens de 12 punten. Boet maakte de hoogste serie van 9 caramboles. Proficiat aan het ganse team!!!