Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 17 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 4 verschillende verbonden en worden gecoacht door 11 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Nieuwe kalender OK voor KNBB, BBWH,KAPU en PDF

Blog van de Club

Week 42 gebuisd

De voorbijë week speelden we met 7 teams competitie. Slechts 3 teams konden hun wedstrijd winnend afsluiten wat uiteraard niet erg goed is. Positief is dan weer dat de 2 teams van Jean het maximum van 30 punten pakten. Dikke proficiat daarvoor.

KNBB Team 3 wint overtuigend

Team 3 van Philippe pakt 27 punten tegen Pleintje 3 dat 22,8 punten behaalde. Louis speelde goed en maakte zijn 27 TSP uit in 53 beurten. Luc speelde sterk en maakte zijn 31 TSP uit in 45 beurten. KNAP!!! Luc maakte tevens de hoogste serie van 5 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 6 pakt maximum van de punten

Team 6 van Jean pakt 30 punten tegen BVS 2 dat 22,9 punten behaalde. Edwina maakte haar 35 TSP uit in 35 beurten. Jerome maakte zijn 65 TSP uit in 27 beurten. MOOI!!! Rudy speelde zeer sterk en maakte zijn 45 TSP uit in 18 beurten. KNAP!!!! Rudy maakte een mooie serie van 11 caramboles. Dikke, dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 4 pakt volle buit van 30 punten

Team 4 van Jean speelde een goede wedstrijd tegen Tivoli 1 dat 19 punten behaalde. Rudy maakte zijn 16 TSP uit in 54 beurten. Walter speelde sterk en maakte zijn 16 TSP uit in 50 beurten. Edwina deed nog ietje beter en maakte haar 15 TSP uit in 47 beurten. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KAPU Team 1 wint overtuigend

Team 1 van Arie pakte 48,2 punten bij de Stoempers die 35,4 punten behaalden. Arie speelde sterk en maakte zijn 76 TSP uit in 21 beurten. Dirk speelde veneens sterk en maakte zijn 27 TSP uit in 19 beurten. Patrick deed nog iets beter en maakte zijn 21 TSP uit in 17 beurten. JeanP speelde de match van zijn leven en wist zijn 44 TSP uit te maken in 4 beurten. Bijzonder KNAP!!! Jean maakte dan ook de hoogste serie van de avond nl. 23 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!