Biljartvereniging MFC de Biezen biedt U de mogelijkheid om in clubverband de biljartsport te beoefenen.

De vereniging wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd bestuur.

Onze 51 leden spelen drieband en/of libre in 17 teams.

Deze teams spelen avondcompetitie in 4 verschillende verbonden en worden gecoacht door 11 teamleiders.

Wekelijks zijn er 4 trainingsmomenten

Wij organiseren jaarlijks een clubkampioenschap voor onze leden en 2 open tornooien voor drieband- en librespelers

Wil jij ook graag lid worden van onze leuke vereniging, neem dan een kijkje op de informatiepagina.

Wandel rustig door onze website. Heb je een vraag, advies of een opmerking, laat het ons weten.

Hoofdsponsor van onze vereniging is CaféDeBiezen

Wil je ook graag onze biljartvereniging steunen, neem dan een kijkje op onze sponsorpagina

Steunende leden zijn ook steeds welkom. Voor meer info kan je contact met ons opnemen.

Nieuwe kalender OK voor KNBB, BBWH,KAPU en PDF

Blog van de Club

KNBB Team 2 wint vlotjes

Team 2 behaalde 28 punten tegen de Ram 3 die 24 punten behaalden. Invaller Jeal speelde een sterke partij en maakte zijn 25 TSP uit in 43 beurten. MOOI. JohanvN speelde eveneens sterk en maakte zijn 23 TSP uit in 42 beurten. KNAP. Jean maakte een knappe serie van 5 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB Team 1 wint vlotjes

Team 1 ging 27 punten pakken bij Sprundel dat 23 punten behaalde. Peter startte goed maar zakte nadien weg. Johan speelde een sterke wedstrijd en maakte zijn 29 TSP uit in 39 beurten. Jef speelde een zéér sterke match en maakte zijn 31 TSP eveneens uit in 39 beurten. KNAP!!! Jef en Johan maakten een mooie serie van 5 caramboles. Dikke proficiat allen!!!

BBWH Team 3 deelt uppercut uit

Team 3 pakt volle buit van 36 punten tegen Team 4 dat 22 punten behaalde. Philippe maakte zijn 22 TSP uit in 47 beurten. Gilbert speelde sterk en maakte zijn 22 TSP uit in 39 beurten. MOOI!!! Louis vT speelde zéér sterk en maakte zijn 30 TSP uit in 38 beurten. KNAP!!! Louis vT en Philippe maakten een mooie serie van 4 caramboles. Dikke proficiat allen.

BBWH Team 2 wint bij Team 1

Team 1 behaalde 29,1 punten tegen Team 2 dat 31,7 punten pakte. Jean had een sterke eindspurt en won zijn wedstrijd nipt. Jean maakte zijn 30 TSP uit in 62 beurten. Arie speelde een zéér sterke wedstrijd maar had dan weer een minder einde, Arie maakte zijn 25 TSP uit in 46 beurten. Johan speelde een zéér goede wedstrijd en maakte zijn 32 TSP uit in 43 beurten. MOOI. Jean en Johan maakten een mooie serie van 5 caramboles. Proficiat allen en dank voor ieders sportiviteit!!!

START BBWH 3-bandcompetitie

Op 19 februari gaan we van start met de nieuwe 3-bandcompetitie. We hebben 6 teams ingeschreven. Team 5 start meteen op 19-02. Team 1 en 2 nemen het 20-02 tegen elkaar op. Team 3 en 4 doen hetzelfde op 21-02. Team 6 moet nog even wachten tot 1-3. Aan allen veel sportief succes en vooral veel plezier en sportiviteit!!!

Week 7 redelijk goed

Enkel KAPU-competitie de voorbijë week. Slechts 2 teams kwamen dus aan de aftrap. KAPU team 1 verloor echt wel zéér nipt met 0,9 puntjes van Den Thys. KAPU team 2 won zoals hieronder beschreven. Proficiat allen!!!