Inschrijvingen voor de competities 24-25 zijn afgerond.

klik op bovenstaande knop

Update 06-05-24

update 06-05-24

Onze website bestaat 4 jaar

Het gaat inderdaad vooruit. Ondertussen is er 4 jaar gebruik gemaakt van onze website. 28.953 keer werd de website geöpend en 107.003 pagina's werden bezocht. MOOI resultaat!!!

BBWH Team 5 wint vlotjes

Team 5 pakte 29 punten bij Boulevard 3 dat 23 punten behaalde. Carlo speelde een sterke wedstrijd en maakte zijn 15 TSP uit in 40 beurten. MOOI!!! Andre Oerlemans speelde zeer sterk en maakte zijn 17 TSP uit in 38 beurten. KNAP!!! Andre maakte ook de hoogste serie van 3 caramboles. Dikke proficiat aan het ganse team!!!

KNBB-competitie ten einde

Bij het driebanden eindigde Team 1 op een knappe 5é plaats in B1 Poule 1. In Poule 2 werd ons 2é Team 9é en ons 3é Team 11é. Bij het Libre eindigde Team 4 op een mooie 5é plaats in C2 Poule 2. Een knap resultaat, omdat het een eerste deelname was. Dikke proficiat aan alle KNBB-spelers.

Week 17 opnieuw goed

De voorbijë week waren er 7 competitiewedstrijden. 4 van onze teams namen het in de BBWH tegen elkaar op. Het 2é won van het 1é en het 3é won van het 4é. In totaal wonnen 4 teams hun wedstrijd. Proficiat allen!!!