Bericht van het BESTUUR

Gepubliceerd op 10 januari 2024 om 17:09

Geachte Teamleaders, geachte leden

Er wordt met aandrang gevraagd om tijdens officiële competitie wedstrijden ALTIJD te spelen met onze eigen club competitieballen. Dit is besproken en beslist door het bestuur.

Zoals jullie allen weten liggen deze ballen in de kast in de gang van ons clublokaal achter de linker deur.

Kijk hier als teamleader AUB op toe. Het kan en mag niet de bedoeling zijn dat er "privé" ballen worden gebruikt tijdens de wedstrijden.

Ter info:

Deze week nog werden 2 extra nieuwe sets ballen besteld voor de 3-band competitie die we dan ook zullen gebruiken voor het aankomende 3-band toernooi.

Later dit jaar - naar aanloop van het libre toernooi - bekijken we ofdat er ook libre ballen moeten besteld worden.

Ook voor de lakens wordt vooruitgang geboekt maar we zijn voorzichtig wat betreft timing.

Als bestuur doen we er alles aan om zo goed mogelijk materiaal ter beschikking te stellen. Helaas spelen er al wel eens factoren mee die we zelf niet in de hand hebben, maar wees gerust ... er wordt hard aan gewerkt!

In bijlage ook een affiche van ons komende 3-band toernooi.

Uiteraard graag jullie medewerking om reclame te maken voor ons toernooi.

Ik zal één dezer dagen nog enkele grote en kleine exemplaren afdrukken en in de linker kast leggen in de Biezen.

Veel succes alvast in het verdere verloop van de verschillende competities,

Zeer genegen,

Namens het bestuur

Ronny Cloots

Er zijn geen reacties geplaatst.