Nieuws BBWH

Gepubliceerd op 27 januari 2022 om 15:15

Iedereen heeft natuurlijk vol spanning de persconferentie zitten kijken, de Horeca tot 22.00u open, daar kunnen we nog niet zoveel mee, vroeger beginnen is geen optie omdat er nog veel mensen aan het werk zijn. De voorspellingen zijn over 6 weken met een weegmoment over 3 weken, in het ergste geval kunnen we dan op 7 maart van start gaan met de competitie en zijn we half juli klaar, mocht er over 3 weken geen limiet eer zijn dan kunnen we altijd nog zien om eerder te starten, afwachten maar.

De competitie is zo goed als klaar behalve de datums moeten nog ingevuld worden.

We hebben 47 teams ingeschreven met totaal 231 spelers in 17 verenigingen. De 47 teams zijn verdeelt over 5 klassen, 2 van 10 en 3 van 9, totaal worden er 18 rondes gespeeld. Iets meer dan we gewend zijn maar dat hebben we wel verdiend denk ik.

In de bijlage zit de klasse indeling en de teams, kunnen jullie dit al even nakijken. Heb ik ergens een fout gemaakt laat het dan even weten zodat ik dit kan herstellen.

Het boek zal alleen digitaal te zien zijn met een link op BiljartPoint zodat men het daar kan downloaden of inzien.

Een paar belangrijke veranderingen;

Vorige keer hebben we het minimum aantal caramboles in de eerste klas naar 22 gezet, dit blijft zo, wel komt in de eerste klas de 75 beurten regel weer terug, houd hier rekening mee.

In de tweede klas hadden we vorige keer het minimum aantal caramboles afgeschaft, het minimum aantal caramboles in deze klas is naar 17 gegaan. En maximaal ook 75 beurten.

Op de overige klassen zit geen beperking behalve dan de 75 beurten.

Laten we hopen dat deze competitie niet meer gehinderd gaat worden door de Corona maatregelen.

Verder rest mij nog om iedereen een gezond en sportief jaar toe te wensen, zodra er meer bekend is laat ik dit natuurlijk weten.

Met vriendelijke groet,

Eugene Luijpen

Wedstrijdleider 3banden BBWH

eugene@eluijpen.nl

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.