Deze teams spelen avondcompetitie in 4 verschillende verbonden en worden gecoacht door 11 teamleiders.

Nieuwe kalender OK voor KNBB, BBWH,KAPU en PDF

Week 38 ietsje beter

De voorbijë week kwamen we met 9 teams in competitie. Slechts 3 teams wonnen hun wedstrijd. Toch een beetje beter dan de week voorheen. Volgende week een tandje bij!!!

Week 37 ontzettend zwak

De voorbijë week speelden we met 9 teams competitie. Slechts 2 teams konden hun wedstrijd winnend afsluiten. Toch waren er hier en daar enkele mooie individuele prestaties. Volgende week beter!!!

Week 36 redelijk goed

11 Teams kwamen de voorbijë week in competitie. 4 Teams openden weliswaar tegen elkaar. Uiteindelijk wonnen 4 teams wat toch mooi is!!! KNBB team 3 staat op een gedeelde 1é plaats. BBWH team 1 en KAPU team 2 staan alleen 1é in de ranhschikking. KNAP werk!!!

Jubileumfeest meer dan geslaagd

Ons 30-jarig bestaan hebben we zaterdag jongstleden op gepaste wijze gevierd. Het voltallige bestuur wenst dan ook een woord van dank uit te spreken aan alle aanwezigen, aan Fancy en haar team voor de goede service, aan Philippe jr zijn team voor het lekkere eten, aan DJ Patrick voor de leuke muziek en aan Jef & George voor hun onaangekondigd gastoptreden. Dikke, dikke merci namens het bestuur.

De Biezen wint MZT Starrenhof

In de laatste wedstrijd haalde ons team 30 punten tegen 24 voor Starrenhof 3. Zie bijlage bij "lees meer". Door deze overwinning pakt ons team de 1é plaats in de eindrangschikking met een voorsprong van 18 punten. Johan van Nassau speelde de kortste partij bij elkaar, nl. 15 TSP in 14 beurten. Dikke, dikke proficiat aan het ganse team!!!